Aktualności

Podpisywanie wniosków.

W odpowiedzi na zgłaszane problemy z weryfikacją podpisów złożonych przy pomocy Profilu Zaufanego, CSIOZ pracuje nad wdrożeniem zmiany obsługi tego rodzaju podpisu na taki, który nie będzie wymagał od użytkowników instalacji dodatkowych komponentów.
Do tego czasu CSIOZ przygotowało możliwość zweryfikowania, czy przeglądarka używana przez użytkownika jest wyposażona w odpowiednie komponenty umożliwiające weryfikację podpisu.

W celu zweryfikowania prawidłowej instalacji należy:

1. Przejść do ekranu podpisywania przy pomocy przycisku „Podpisz za pomocą eGate”
2. Kliknąć przycisk „Sprawdź” w górnej części ekranu.
3. W przypadku pojawienia się komunikatu o konieczności doinstalowania oprogramowania Szafir należy je zainstalować.
4. Komunikat „Gotowy do obsługi podpisu elektronicznego” oznacza, że można przejść do podpisywania dokumentu.

W przypadku dalszych problemów z podpisem mimo komunikatu, że przeglądarka jest przygotowana, prosimy o zgłoszenie problemu na adres rpwdl@csioz.gov.pl
 
dodano [2017-11-14] , zaktualizowano [2017-11-14]
Uwaga

Szanowni Państwo,

W związku ze zmianami związanymi z podpisywaniem wniosków w RPWDL  informujemy, że celem prawidłowej realizacji procedury złożenia podpisu zalecanym jest korzystanie z następujących przeglądarek:

 

- Internet Explorer 11

- Mozilla Firefox wersja > 46 (od wersji 52 konieczna instalacja rozszerzenia SDK)

- Google Chrome wersja >45 (konieczna instalacja rozszerzenia SDK)

- Opera > 37 (konieczna instalacja rozszerzenia SDK)

Na etapie podpisu platforma eGate udostępnia weryfikację komponentów wymaganych do podpisu, przycisk "Sprawdź".

Ponadto w procesie złożenia podpisu (podczas pierwszej próby po 25 sierpnia 2017) należy zaakceptować i przeprowadzić instalację dedykowanej aplikacji Szafir Host.

Za utrudnienia przepraszamy.

 

dodano [2017-09-01] , zaktualizowano [2017-11-08]
Utrudnienia w przetwarzaniu wniosków.

Informujemy, ze w dniu 08-11-2017 w godzinach 16 do 18 nie będzie możliwości edycji wniosków podmiotów z powodu prac modernizacyjnych zgłoszonych przez GUS i wyłączenia usługi weryfikacji danych adresowych REGON.
 
dodano [2017-11-07] , zaktualizowano [2017-11-07]
Problemy z dodaniem adresu i zakresu udzielania świadczeń
Problem został usunięty w dniu dzisiejszym przed godziną 12.
dodano [2017-10-30] , zaktualizowano [2017-10-30]
Problemy z dodaniem adresu i zakresu udzielania świadczeń
Informujemy, że dniu 30-10-2017 zostały zdiagnozowane problemy z dodawaniem adresów udzielania świadczeń i przyjmowania wezwań w RPWDL. Aktualnie trwają intensywne prace w celu usunięcia problemu. Przewidywany czas naprawy – 2017.10.30, godzina 17.00. Za utrudnienia przepraszamy.
dodano [2017-10-30] , zaktualizowano [2017-10-30]
Udostępnienie RPWDL w wersji produkcyjnej 2.5.0

W dniu 2017-10-27 aplikacja RPWDL została udostępniona w wersji produkcyjnej 2.5.0
 
dodano [2017-10-27] , zaktualizowano [2017-10-27]
Przerwa techniczna w dniu 19.10 br. (czwartek) w godzinach 18:00 – 24:00

W dniu 19.10 br. (czwartek) w godzinach 18:00 – 24:00 przeprowadzane będą pilne prace techniczne. W ich wyniku może następować czasowa niedostępność systemu administracji P2 co może skutkować brakiem możliwości podpisywania wniosków.
dodano [2017-10-19] , zaktualizowano [2017-10-19]
Utrudnienia w kontakcie telefonicznym z Infolinią.

W dniu jutrzejszym tj. w piątek 13 października 2017 roku po godzinie 12.00 mogą wystąpić utrudnienia w kontakcie telefonicznym  z konsultantami Infolinii systemów udostępnianych przez CSIOZ. W związku z powyższym uprzejmie prosimy o mailowe przekazywanie zgłoszeń i zapytań.
dodano [2017-10-12] , zaktualizowano [2017-10-12]
Udostępnienie RPWDL w wersji testowej 2.5.0

Od dnia 2017-10-11 aplikacja RPWDL została udostępniona w wersji testowej 2.5.0 pod adresem https://test.rpwdl.csioz.gov.pl/Rpwdl/

Zmianą w tej wersji jest:
1.Ujednolicono obsługę adresów mail. Adresem mail używanym do wysyłania komunikatów oraz zaświadczeń będzie adres email podany na wniosku, w zakładce informacje dodatkowe.
2.Wprowadzono dodatkowe potwierdzenie przy usuwaniu załączników.
3.Wprowadzono możliwość zmiany przez organ rejestrowy adresu przechowywania dokumentacji medycznej.
4.Ograniczono możliwość dodawania komórek do zamkniętych jednostek.
5.Na wydruku wniosku dot. podmiotu leczniczego dodano informacje z zakładki informacje dodatkowe wniosku.
6.Na widoku zmian dodano informację którego zakładu, jednostki i komórki dotyczą te zmiany.
7.Zaktualizowano numer publikatora ustawy o działalności leczniczej
8.Dodano weryfikację daty złożenia wniosku w momencie przesyłania wniosku do organu.
9.Czasowo wycofano możliwość podawania przez wnioskodawcę daty wejścia w życie zmian.

Planowany termin wdrożenia zmian na środowisko produkcyjne 20 października 2017

W przypadku problemów związanych  z w/w zmianami proszę o przesłanie zgłoszenia na adres rpwdl@csioz.gov.pl
 
dodano [2017-10-11] , zaktualizowano [2017-10-12]
Problemy z podpisaniem wniosku - aktualizacja
Problemy z podpisywaniem wniosków w systemie RPWDL zostały usunięte o godzinie 11:05
dodano [2017-10-10] , zaktualizowano [2017-10-12]