Aktualności

Przerwa w dostępie do aplikacji
Szanowni Państwo, Informujemy, że w dniu dzisiejszym [2016-02-03] wystąpiły czasowe problemy z dostępem do aplikacjiw godz. od 09:10 do 09:40. Przywrócono funkcjonowanie systemu.
Przepraszamy za zaistniałe utrudnienia.
dodano [2016-02-03], zaktualizowano [2016-02-04]
Uwaga

Szanowni Państwo,
Informujemy, że w dniu dzisiejszym [2016-01-29] mogą wystąpić czasowe  problemy z podpisywaniem wniosków i dokumentów oraz wysyłaniem wniosków do organów rejestrowych. Z naszej strony zostały podjęte działania mające na celu przywrócenie pełnej funkcjonalności systemu. O rozwiązaniu problemu zostaną Państwo poinformowani oddzielnym komunikatem.
Przepraszamy za zaistniałe utrudnienia.

dodano [2016-01-29], zaktualizowano [2016-02-01]
  • Prace serwisowe RPWDL, dodani 2015-12-14
    W dniu 2015-12-16 pomiędzy godziną 7:00 a 8:00 planowane są prace serwisowe. W tym czasie praca w RPWDL nie będzie możliwa. Prace związane są z wdrożeniem nowej wersji aplikacji, zmiany planowane do wprowadzenia znajdują się tu: historia zmian
    Przepraszamy za utrudnienia.
  • Uwaga, planowane prace serwisowe po stronie Centrum Informatyki Statystycznej (CIS) związane z rejestrem REGON , dodano [2015-11-25]
    Szanowni Państwo,
    Informujemy, że w związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi skutkującymi czasowym wyłączeniem systemu informatycznego REGON prowadzonymi przez Centrum Informatyki Statystycznej (CIS) w dniach od 27.11.2015 r. od godz. 16 do dnia 29.11.2015 r. do godz. 24 w aplikacji RPWDL występować mogą czasowe utrudnienia związane z używaniem funkcji odpowiadających za pobieranie do wniosków danych z bazy REGON.
  • Planowe prace serwisowe, dodano 2015-11-25
    W związku z zaplanowanymi pracami serwisowymi łącza Internetowego, od godziny 21:00 dnia 2015.11.26 do godziny 06:00 dnia 2015.11.27, mogą występować czasowe problemy z dostępnością do systemów teleinformatycznych administrowanych przez Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia.
    Przepraszamy za zaistniałe utrudnienia.
  • Uwaga, dodano 2015-11-25
    informujemy, że w dniu 2015-11-25 występować mogą czasowe utrudnienia w kontakcie telefonicznym z infolinią wsparcia technicznego RPWDL. Prosimy o przesyłanie zgłoszeń drogą mailową.
    Za utrudnienia przepraszamy.
  • Usunięcie awarii, dodano 2015-11-18
    Awaria systemu zewnętrznego odpowiedzialnego za walidację podpisanych dokumentów została usunięta. Użytkownicy składający wnioski w dniach od 2015-11-16 do 2015-11-17 proszeni są o wysłanie wniosku do właściwego organu rejestrowego poprzez kliknięcie w menu: "Wnioski gotowe do wysłania (podpisane)" i po wybraniu wniosku kliknięcie "Wyślij".
  • Szanowni Państwo,
    Informujemy, że występują czasowe utrudnienia w działaniu aplikacji RPWDL. Z naszej strony zostały podjęte działania mające na celu przywrócenie pełnej funkcjonalności systemu. O rozwiązaniu problemu zostaną Państwo poinformowani oddzielnym komunikatem.
    Przepraszamy za zaistniałe utrudnienia.
  • Przerwa techniczna, dodano 2015-11-13
    w związku z pracami konserwacyjnymi w dniach od 2015-11-13 do 2015-11-15 mogą wystąpić czasowe problemy z podpisywaniem wniosków i dokumentów oraz wysyłaniem wniosków do organów rejestrowych.
    Przepraszamy za zaistniałe utrudnienia.
  • Usunięcie awarii walidacji dokumentów, dodano: 2015-10-28
    Awaria systemu zewnętrznego odpowiedzialnego za walidację podpisanych dokumentów została usunięta. Użytkownicy składający wnioski w dniach od 2015-10-26 do 2015-10-27 proszeni są o wysłanie wniosku do właściwego organu rejestrowego poprzez kliknięcie w menu: "Wnioski gotowe do wysłania (podpisane)" i po wybraniu wniosku kliknięcie "Wyślij".
  • Szanowni Państwo,
    Informujemy, że występować mogą czasowe utrudnienia w podpisywaniu wniosków. Trwają intensywne prace nad rozwiązaniem tego problemu.
    Przepraszamy za zaistniałe utrudnienia.
  • Szanowni Państwo,
    informujemy, że w dniach od 2015-09-30 do 2015-10-01 występować mogą czasowe utrudnienia w kontakcie telefonicznym z infolinią wsparcia technicznego RPWDL. Prosimy o przesyłanie zgłoszeń drogą mailową.
    Za utrudnienia przepraszamy.
  • Szanowni Państwo,
    Informujemy, że w dniu 2015-09-14 został rozwiązany problem z wielkością wniosku, załącznika oraz ich ilości możliwych do podpisania za pomocą profilu zaufanego ePUAP. Problem był związany z ograniczeniami które zostały wprowadzone po instalacji ePUAP2. Aktualnie konfiguracja ePUAP została przywrócona i możliwe jest podpisanie wniosku o maksymalnej wielkości 5 MB, zawierającego maksymalnie 5 załączników po 5 MB każdy. Za utrudnienia przepraszamy.
  • Szanowni Państwo,
    informujemy, że w dniach od 2015-08-25 do 2015-08-28 występować mogą czasowe utrudnienia w kontakcie telefonicznym z infolinią wsparcia technicznego RPWDL. Prosimy o przesyłanie zgłoszeń drogą mailową.
    Za utrudnienia przepraszamy.
  • KOMUNIKAT w sprawie Rejestru Krajowych Świadczeniodawców Leczniczych
    W związku z pytaniami kierowanymi do organów rejestrowych w sprawie korespondencji zawierającej prośbę o uregulowanie opłaty rejestracyjnej w Rejestrze Krajowych Świadczeniodawców Leczniczych uprzejmie informujemy, że podmiot o nazwie: Rejestr Krajowych Świadczeniodawców Leczniczych jest spółką prawa handlowego i nie jest w żaden sposób związany z Rejestrem Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą. Zakres działalności ww. spółki obejmuje działalność prawniczą i nie ma nic wspólnego z realizowaniem ustawowych zadań państwa oraz izb lekarskich i pielęgniarskich. Wobec powyższego podmioty prowadzące działalność leczniczą nie mają obowiązku rejestracji ani dokonywania opłat z nią związanych w Rejestrze Krajowych Świadczeniodawców Leczniczych. Rejestr ten jest działalnością wyłącznie komercyjną a dokonanie wpisu i uiszczenie opłaty jest dobrowolne. Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności w związku z otrzymywaną korespondencją.
  • Uprzejmie informujemy, że w ostatnim okresie u niektórych użytkowników występowały problemy z podpisywaniem dokumentów elektronicznych w ramach Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą. Problemy te nie dotyczą aplikacji RPWDL, a związane są z nieprawidłowym działaniem narzędzi do podpisu elektronicznego. Pod linkiem: http://www.cryptotech.com.pl/Produkty/CryptoCard_Suite_Pobieranie,content.html , znalazła się informacja o zidentyfikowaniu błędu i proponowanym przez producenta sposobie obejścia problemu.
  • Zmiana kont i adresów poczty ZOZMAIL
    Informujemy, że w związku z wymianą serwera oraz wzrostem liczby potencjalnych użytkowników poczty ZOZMAIL od dnia 2014-09-15 zmienione zostały konta użytkowników oraz konstrukcja adresu poczty. Więcej informacji uzyskają Państwo pod adresem http://www.zoz.org.pl.