Aktualności

[RWPDL] Instrukcja dla zakładania kont i wnioskowanie o certyfikat do P1
Uprzejmie informujemy, iż udostępniona została możliwość składania wniosków o założenie konta w Systemie P1 dla wszystkich Podmiotów Leczniczych. Instrukcja składania wniosków o dostęp do Systemu P1 oraz wygenerowanie certyfikatów zamieszczona jest pod linkiem https://rpwdl.csioz.gov.pl/P1-DS-DU_Podrecznik_uzytkownika_RPWDL.pdf
dodano [2018-09-24] , zaktualizowano [2018-09-24]
Przerwa techniczna w dniu 24.09 br.(poniedziałek) w godzinach 11.00 - 11.30
Uprzejmie informujemy, że w związku z pracami technicznymi -  dniu dzisiejszym w godzinach od 11.00 do 11.30 RPWDL będzie niedostępny. Przepraszamy za utrudnienia.
 
dodano [2018-09-24] , zaktualizowano [2018-09-24]
Udostępnienie RPWDL w wersji produkcyjnej 2.10.3
W dniu 2018-09-20 o godzinie 16:22 aplikacja RPWDL została udostępniona w wersji produkcyjnej 2.10.3

-Dodano zmiany w mechanizmach eksportujących dla P1
-Usunięto błąd powodujący, że w niektórych przypadkach liczba decyzji roboczych po stronie organu była inaczej wyświetlana w menu bocznym niż w nagłówku  ekranu.
dodano [2018-09-21] , zaktualizowano [2018-09-21]
[RWPDL] Instrukcja dla zakładania kont i wnioskowanie o certyfikat do P1
W dniu 16 lutego został udostępniony dla Podmiotów Leczniczych biorących udział w pilotażu e-Recepty tj. 
  • Mazowiecki Szpital Wojewódzki Sp. z o.o. w Siedlcach
  • Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
  • Centrum Medyczno Diagnostyczne Sp. z o.o.
  • Medica w Siedlcach
  • NZOZ Judyta w Skierniewicach
  • Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach
wniosek o założenie konta w P1 i wygenerowanie certyfikatów. Instrukcja zamieszczona jest pod linkiem
dodano [2018-02-15] , zaktualizowano [2018-06-14]
Udostępnienie RPWDL w wersji produkcyjnej 2.8.0
W dniu 2018-04-16 o godzinie 16:10 aplikacja RPWDL została udostępniona w wersji produkcyjnej 2.8.0

- Dodano możliwość uzupełnienia danych adresowych praktyki na podstawie wpisu w CEIDG (dotyczy indywidualnych praktyk lekarskich i pielęgniarskich).
- Zoptymalizowano i przyspieszono obsługę bardzo dużych ksiąg.
dodano [2018-04-17] , zaktualizowano [2018-04-17]
Udostępnienie RPWDL w wersji produkcyjnej 2.7.0
W dniu 2018-03-20 aplikacja RPWDL zostanie udostępniona w wersji produkcyjnej 2.7.0, w związku tym wystąpi przerwa techniczna w godzinach16:00 do 16:20.
dodano [2018-03-20] , zaktualizowano [2018-04-17]
Kontakt do Administratora Technicznego Systemu
W dniu 19 stycznia 2018 roku prosimy o kontakt do Administratora Technicznego Systemu za pomocą kanału mail na adres rpwdl@csioz.gov.pl
W piątek kanał telefoniczny będzie obsługiwany z ograniczoną dostępnością. 
dodano [2018-01-17] , zaktualizowano [2018-01-17]
UWAGA, błąd wyszukiwania ksiąg.
Od dnia 15 stycznia 2018 trwają prace naprawcze w celu usunięcia problemów z wyszukiwaniem ksiąg. Przewidywany czas naprawy 17 stycznia w godzinach popołudniowych.
- od godziny 11:50 dnia 17 stycznia 2018 wyszukiwanie działa prawidłowo
dodano [2018-01-16] , zaktualizowano [2018-01-17]
UWAGA, błąd tworzenia nowego wniosku, błąd rejestracji konta.
W dniu 15 stycznia 2018 podjęto prace naprawcze w celu usunięcia błędu utworzenia "nowego wniosku" oraz rejestracji konta.
Przewidywany czas usunięcia problemów do godziny 12:00 w dniu dzisiejszym.
- o godz.10:20 usunięto błąd utworzenia "nowego wniosku"
- o godz.12:00 usunięto błąd rejestracji konta
dodano [2018-01-15] , zaktualizowano [2018-01-15]
Podpisywanie wniosków.

W odpowiedzi na zgłaszane problemy z weryfikacją podpisów złożonych przy pomocy Profilu Zaufanego, CSIOZ pracuje nad wdrożeniem zmiany obsługi tego rodzaju podpisu na taki, który nie będzie wymagał od użytkowników instalacji dodatkowych komponentów.
Do tego czasu CSIOZ przygotowało możliwość zweryfikowania, czy przeglądarka używana przez użytkownika jest wyposażona w odpowiednie komponenty umożliwiające weryfikację podpisu.

W celu zweryfikowania prawidłowej instalacji należy:

1. Przejść do ekranu podpisywania przy pomocy przycisku „Podpisz za pomocą eGate”
2. Kliknąć przycisk „Sprawdź” w górnej części ekranu.
3. W przypadku pojawienia się komunikatu o konieczności doinstalowania oprogramowania Szafir należy je zainstalować.
4. Komunikat „Gotowy do obsługi podpisu elektronicznego” oznacza, że można przejść do podpisywania dokumentu.

W przypadku dalszych problemów z podpisem mimo komunikatu, że przeglądarka jest przygotowana, prosimy o zgłoszenie problemu na adres rpwdl@csioz.gov.pl
 
dodano [2017-11-14] , zaktualizowano [2017-11-14]