Aktualności

Kontakt do Administratora Technicznego Systemu
W dniu 19 stycznia 2018 roku prosimy o kontakt do Administratora Technicznego Systemu za pomocą kanału mail na adres rpwdl@csioz.gov.pl
W piątek kanał telefoniczny będzie obsługiwany z ograniczoną dostępnością. 
dodano [2018-01-17] , zaktualizowano [2018-01-17]
UWAGA, błąd wyszukiwania ksiąg.
Od dnia 15 stycznia 2018 trwają prace naprawcze w celu usunięcia problemów z wyszukiwaniem ksiąg. Przewidywany czas naprawy 17 stycznia w godzinach popołudniowych.
- od godziny 11:50 dnia 17 stycznia 2018 wyszukiwanie działa prawidłowo
dodano [2018-01-16] , zaktualizowano [2018-01-17]
UWAGA, błąd tworzenia nowego wniosku, błąd rejestracji konta.
W dniu 15 stycznia 2018 podjęto prace naprawcze w celu usunięcia błędu utworzenia "nowego wniosku" oraz rejestracji konta.
Przewidywany czas usunięcia problemów do godziny 12:00 w dniu dzisiejszym.
- o godz.10:20 usunięto błąd utworzenia "nowego wniosku"
- o godz.12:00 usunięto błąd rejestracji konta
dodano [2018-01-15] , zaktualizowano [2018-01-15]
Podpisywanie wniosków.

W odpowiedzi na zgłaszane problemy z weryfikacją podpisów złożonych przy pomocy Profilu Zaufanego, CSIOZ pracuje nad wdrożeniem zmiany obsługi tego rodzaju podpisu na taki, który nie będzie wymagał od użytkowników instalacji dodatkowych komponentów.
Do tego czasu CSIOZ przygotowało możliwość zweryfikowania, czy przeglądarka używana przez użytkownika jest wyposażona w odpowiednie komponenty umożliwiające weryfikację podpisu.

W celu zweryfikowania prawidłowej instalacji należy:

1. Przejść do ekranu podpisywania przy pomocy przycisku „Podpisz za pomocą eGate”
2. Kliknąć przycisk „Sprawdź” w górnej części ekranu.
3. W przypadku pojawienia się komunikatu o konieczności doinstalowania oprogramowania Szafir należy je zainstalować.
4. Komunikat „Gotowy do obsługi podpisu elektronicznego” oznacza, że można przejść do podpisywania dokumentu.

W przypadku dalszych problemów z podpisem mimo komunikatu, że przeglądarka jest przygotowana, prosimy o zgłoszenie problemu na adres rpwdl@csioz.gov.pl
 
dodano [2017-11-14] , zaktualizowano [2017-11-14]
Uwaga

Szanowni Państwo,

W związku ze zmianami związanymi z podpisywaniem wniosków w RPWDL  informujemy, że celem prawidłowej realizacji procedury złożenia podpisu zalecanym jest korzystanie z następujących przeglądarek:

 

- Internet Explorer 11

- Mozilla Firefox wersja > 46 (od wersji 52 konieczna instalacja rozszerzenia SDK)

- Google Chrome wersja >45 (konieczna instalacja rozszerzenia SDK)

- Opera > 37 (konieczna instalacja rozszerzenia SDK)

Na etapie podpisu platforma eGate udostępnia weryfikację komponentów wymaganych do podpisu, przycisk "Sprawdź".

Ponadto w procesie złożenia podpisu (podczas pierwszej próby po 25 sierpnia 2017) należy zaakceptować i przeprowadzić instalację dedykowanej aplikacji Szafir Host.

Za utrudnienia przepraszamy.

 

dodano [2017-09-01] , zaktualizowano [2017-11-08]
Utrudnienia w przetwarzaniu wniosków.

Informujemy, ze w dniu 08-11-2017 w godzinach 16 do 18 nie będzie możliwości edycji wniosków podmiotów z powodu prac modernizacyjnych zgłoszonych przez GUS i wyłączenia usługi weryfikacji danych adresowych REGON.
 
dodano [2017-11-07] , zaktualizowano [2017-11-07]
Problemy z dodaniem adresu i zakresu udzielania świadczeń
Problem został usunięty w dniu dzisiejszym przed godziną 12.
dodano [2017-10-30] , zaktualizowano [2017-10-30]
Problemy z dodaniem adresu i zakresu udzielania świadczeń
Informujemy, że dniu 30-10-2017 zostały zdiagnozowane problemy z dodawaniem adresów udzielania świadczeń i przyjmowania wezwań w RPWDL. Aktualnie trwają intensywne prace w celu usunięcia problemu. Przewidywany czas naprawy – 2017.10.30, godzina 17.00. Za utrudnienia przepraszamy.
dodano [2017-10-30] , zaktualizowano [2017-10-30]
Udostępnienie RPWDL w wersji produkcyjnej 2.5.0

W dniu 2017-10-27 aplikacja RPWDL została udostępniona w wersji produkcyjnej 2.5.0
 
dodano [2017-10-27] , zaktualizowano [2017-10-27]
Przerwa techniczna w dniu 19.10 br. (czwartek) w godzinach 18:00 – 24:00

W dniu 19.10 br. (czwartek) w godzinach 18:00 – 24:00 przeprowadzane będą pilne prace techniczne. W ich wyniku może następować czasowa niedostępność systemu administracji P2 co może skutkować brakiem możliwości podpisywania wniosków.
dodano [2017-10-19] , zaktualizowano [2017-10-19]