Aktualności

Uwaga

Szanowni Państwo,

W związku z sygnalizowanymi problemami w zakresie błędów dotyczących danych adresowych zawartych we wnioskach,  uprzejmie prosimy o każdorazową, szczegółową weryfikację wniosków przed wysłaniem do organów rejestrowych

Za utrudnienia przepraszamy.

dodano [2017-02-03] , zaktualizowano [2017-02-03]
Uwaga

Szanowni Państwo,
informujemy, że 31 stycznia 2017 r. w godzinach od 16:00 do 24:00 będą prowadzone prace serwisowe na środowisku Platformy Wymiany Dokumentów P2 oraz Systemu Administracji P2. W tym czasie mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w dostępie do systemów:

- Rejestr Aptek, Rejestr Hurtowni Farmaceutycznych, Rejestr Produktów Leczniczych, Rejestr Systemów Kodowania, Rejestr Diagnostów Laboratoryjnych, Rejestr Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą,

- System Informatyczny Rezydentur,

- Centralny Rejestr Farmaceutów,

- Rejestr Medycznie Wspomaganej Prokreacji,

- Rejestr Dawców Komórek Rozrodczych i Zarodków,

- Rejestr Ośrodków i Banków,

- System Obsługi Importu Docelowego,

- System Obsługi List Refundacyjnych,

- Instrument Oceny Wniosków Inwestycyjnych w Sektorze Zdrowia,

- system e-Gate.

Za utrudnienia przepraszamy. 

 

 

dodano [2017-01-30] , zaktualizowano [2017-01-31]
Uwaga
Szanowni Państwo,

pragniemy poinformować, że w dniach od 2017-01-28 do 2017-01-30 możecie Państwo napotkać na problemy techniczne w procedowaniu wniosków w aplikacji RPWDL.

Za utrudnienia przepraszamy
dodano [2017-01-27] , zaktualizowano [2017-01-27]
Uwaga, ważny komunikat!
Informujemy, że 12 stycznia 2017 r. w godzinach od 17:00 do 20:00 z powodu prac serwisowych na urządzeniach sieciowych Platformy Wymiany Dokumentów P2 mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w dostępie do systemów:

Za utrudnienia przepraszamy.
dodano [2017-01-12] , zaktualizowano [2017-01-12]
BRAK MOŻLIWOŚCI WYKORZYSTANIA PROFILU ZAUFANEGO

Szanowni Państwo,

Pragniemy poinformować, że możecie Państwo napotkać utrudnienia w korzystaniu z funkcjonalności podpisywania dokumentów Profilem Zaufanym w dniach 9 i 10 grudnia 2017. Ograniczenie to, dotyczy zarówno RPWDL, jak i pozostałych systemów udostępnianych przez CSIOZ. Aktualnie trwają prace  związane z przywróceniem funkcjonalności podpisywania dokumentów Profilem Zaufanym.

Przepraszamy za utrudnienia.

Informuję, że w dniu dzisiejszym (10-01-2017r) od godziny 16:00 została przywrócona pełna funkcjonalność RPWDL.

 

dodano [2016-09-09] , zaktualizowano [2017-01-10]
CZASOWE OGRANICZENIE KONTAKTU Z INFOLINĄ
Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że w dniu 2017-01-09, mogą wystąpić czasowe opóźnienia w bieżącej obsłudze Państwa zgłoszeń (w szczególności w zakresie kontaktu telefonicznego z infolinią wsparcia technicznego RPWDL). W związku z powyższym prosimy o przesyłanie zgłoszeń drogą mailową na adres: rpwdl@csioz.gov.pl 
 
Przywrócenie pełnej obsługi ze strony Infolinii nastąpi w dniu 2017-01-10, od godziny 11:00.

Przepraszamy za zaistniałe utrudnienia.
dodano [2016-11-14] , zaktualizowano [2017-01-10]
Uwaga
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że w dniu dzisiejszym została przywrócona pełna funkcjonalność podpisywania i wysyłania wniosków profilem zaufanym do organów rejestrowych.

Przepraszamy za zaistniałe utrudnienia.
dodano [2016-11-09] , zaktualizowano [2016-11-09]
Uwaga
Szanowni Państwo,
Pragniemy poinformować, że w chwili obecnej  możecie Państwo napotkać utrudnienia w działaniu RPWDL, w szczególności dotyczą one funkcjonalności wysyłki podpisanych wniosków (za pomocą profilu zaufanego) do organów rejestrowych. Zostały podjęte czynności  związane z przywróceniem pełnej funkcjonalności i dostępności wskazanej usługi.

O rozwiązaniu problemu zostaną Państwo poinformowani oddzielnym komunikatem.

Przepraszamy za zaistniałe utrudnienia.               


     
dodano [2016-11-08] , zaktualizowano [2016-11-08]
PODPIS KWALIFIKOWANY - PRZYWRÓCENIE PEŁNEJ FUNKCJONALNOŚCI
Uprzejmie informujemy, że, że w dniu dzisiejszym od godziny 11:00 została przywrócona pełna funkcjonalność podpisywania dokumentów podpisem kwalifikowanym.
W przypadku wystąpienia problemów w zakresie podpisania dokumentu podpisem kwalifikowanym, prosimy o przesłanie informacji na adres rpwdl@csioz.gov.pl zawierającej w szczególności: datę wystąpienia problemu, rok wystawienia certyfikatu  oraz wskazanie wystawcy certyfikatu.
 
Za utrudnienia przepraszamy.
 
dodano [2016-10-13] , zaktualizowano [2016-10-13]
UWAGA!
Szanowni Państwo,
Pragniemy poinformować, że w chwili obecnej  możecie Państwo napotkać utrudnienia w działaniu RPWDL, w szczególności dotyczą one funkcjonalności wysyłki podpisanych wniosków (podpisem kwalifikowanym) do organów rejestrowych. Zostały podjęte czynności  związane z przywróceniem pełnej funkcjonalności i dostępności wskazanej usługi.

O rozwiązaniu problemu zostaną Państwo poinformowani oddzielnym komunikatem.

Przepraszamy za zaistniałe utrudnienia.
dodano [2016-10-07] , zaktualizowano [2016-10-07]